3 Haziran 2011 Cuma

TURUNCU - PEMBE








Tekrar bol paça modellerin günümüzde kullanılmasıyla önceden aldığım ve çok sevdiğim pantolonum geldi aklıma üst turuncu olunca pantolonun da direk arka cebindeki dikişlerin turuncu olduğu geldi ve hiç düşünmeden giydim artık İstanbul'da yaz iyiden iyiye hissedilmeye başladı ve ben hemen hırkaları ceketleri attım direk atlet moduna geçtim :))) herkese iyi haftasonları dilerim :)

atlet : Kadıköy
pantolon : Levi's
ayakkabı : Converse
saat : Polo Country
kolye : Hediye

8 yorum:

AskinAy dedi ki...

Cok güzel yakismis,keyfini cikar canim,ohh be rahatlik olsun degilmi sikildik artik ceketlerden montlardan:)
Günesli günlerimiz bol olsun!!
Sevgiler!!!

Çağla ŞANLI dedi ki...

teşekkür ederim canım, evet aynen öyle kendimi bir hafiflemiş hissettim :))))

Aktuelmoda dedi ki...

Cıvıl cıvıl şirin bir kombin olmuş,kolyeye bayıldım,çok tatlı...

Çağla ŞANLI dedi ki...

teşekkür ederim canım :))
bende görünce çok beyendim sevgili babacığımın hediyesi :)

Adsız dedi ki...

ayyyy 17-18 yaslarimda ne cok severdim bu tarz pantalonlari ve cok da rahat olurlardi, sonradan skinny jeansler ciktiktan itibaren bulmak zor olmustu, güle güle giy güzelim : ) Ayrica kizinada masallah nekadari tatli sey öyle kirmizi kurdeleli hihi ; )

Çağla ŞANLI dedi ki...

evet canım bende zaten o yaşlardayken falan almıştım epey eski bir pantolon ama çok sevdiğim için vermeye bile kıyamıyordum şimdi işime yarıyor :)))
teşekkür ederim güzel sözlerin için :))

fashion house by zeto dedi ki...

Canım ne kadar yakışmış sana bu bol pantolon atlet ikilisi ohh en rahatı valla:)

Çağla ŞANLI dedi ki...

fashion house by zeto : teşekkür ederim :))) işim gereği zaten öyle çok klasik giyemiyorum burası şantiye olduğu için genelde hep bu tarz giyiyorum ve tek bayan olduğum için fazla detay giyemiyorum malesef :)) o konuda sana bayılıyorum ama sanırım istediğin gibi giyebiliyorsun :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...