13 Haziran 2011 Pazartesi

Ben bugün çiçek açtım :))








Sevgili annecimin içine doğmuş sanırım bu sene tulum modası daha yaygınlaşıcak diye taaa 1 sene öncesinden bana bu tulumu almıştı :)) iyiki almış okadar rahat ve kullanışlı ki İstanbul'un sıcak yaz günlerinde sizi hafif hafif  yapan bir parça renklerine de ilk görüşte vurulmuştum zaten :))) anneciğime burdann tekrar teşekkür ediyorum malum evlensekte ayrı evlerde de otursak annelik farklı bir duygu halen güzel birşey gördümü arar alalım mı diye :))) gerçi torunu olunca biraz beni unuttu ama olsun :))) saçlarım da bu senenin en çok kullanılan modeli örgü saç ben bu saça bu ara çok alıştım sürekli örgülü dolaşıyorum etrafta :))

tulum : annemden
ayakkabı : puma
takılar : kendi markamız

11 yorum:

deniz saatçioğlu dedi ki...

Örgü saça bayılırım. Tulum da çok güzel. Annen çok zevkliymiş.
Teşekkürler ziyaretin ve yorumun için.

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

Çağla ŞANLI dedi ki...

:) evet yazın en kullanışlı saç modeli akşam veya gündüz herzaman rahat kullanılabiliyor :) ben teşekkür ederim yorumların ve ziyaretlerin için :)))

Did Dans La Mode dedi ki...

Hem tulum hem çiçekli daha ne olsun çok güzell :) Çok tatlı olmuşsun sen Çağlacım mucksss :)

Çağla ŞANLI dedi ki...

çok teşekkür ederim canım :)) o senin kendi tatlılığın ve güzelliğin :))

Adsız dedi ki...

canim güle güle kullan, ben ne tulum nede okadari renkli giyinirim ama sende cok begendim, acaba bari rengarenk bir etekmi alsam diye gecirdim icimden haha ; )

Çağla ŞANLI dedi ki...

:))) ben bayılırım renkli giyinmeye ama eminim ki sende de süper olur bir dene bakalım belki umduğundan daha güzel olucaktır ve yakışacaktır :))))

Stil Direktoru dedi ki...

çok sevdim canım hep çiçek aç .))))

AskinAy dedi ki...

cicil civil renkler cok yakismis acmis seni canim,güle güle giyin....

Çağla ŞANLI dedi ki...

stil direktörü : çok teşekkür ederim :)))

askinay: teşekkürler yorumların için :)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım ne güzelmiş tulumun ve çok yakışmış güle gülye git tatlım:)

Çağla ŞANLI dedi ki...

fashion house by zeto teşekkür ederim canım beyenmene sevindim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...