28 Nisan 2011 Perşembe

PASTA

Benim için doğum günü ve özel günler mevsimi başlamış bulunmaktadır ve doğumgünlerinin vazgeçilmez ve onsuz olmaz olan tek parçası pasta'dır. Şans eseri internette gezinirken rasladığım Burçin Birdane butik pasta tasarım sitesine girmemle doğumgünlerimin vazgeçilmez pastacısı oldu Burçin hanım kendi gibi yaptığı pastalar da çok tatlı ve sizin sadece hayal etmeniz yeterli siz hayal edip Burçin hanıma söylüyorsunuz be taaa taam istediğinizden ve hayalinizdekinden bile güzel size özel pastanız dediği gün dediği saatte adresinize teslim ediliyor.. Ben kızım ve yeğenim için olan pastaları göstermek istiyorum tabiki Burçin hanım'ın butik pasta sitesine bakmak isteyenler içinde buraya tıklamaları yeterli...tık tık


Ada şeklindeki pasta kızıma ait olan üstündeki fügürün resmini yollamıştım aynısını yapmış Burçin hanım :)))


Yeğenimin pastası :)))

Geriye kalan yorgunluk :)))

 O günden bir kaç resim :)



Evet çok uzun bir yazı oldu :))
birde pasta'nın tüm malzeme içeriğini kendiniz seçiyorsunuz bu zamana kadar yediğim doğum günü pastalarının içinde bir numara harika bir lezzetleri vardı ne fazla krema ne de fazla malzeme herşey olması gerektiği gibiydi :) Partiye katılanların pasta hakkındaki yorumları süperdi ve bu beni çok memnun etti burdan blog aracılığıyla Burçin hanıma tekrar teşekkür etmek istiyorum ve yaklaşan partilerim için tekrar onunla görüşeceğim için şimdiden sabırsızlanıyorum...

Doğum günü , nişan , kına , düğün , özel bir davet , bebek pastası ne isterseniz aklınıza gelebilecek her konuda yardımcı oluyor...

Hadi tık tık...
Burcinindenemeleri

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...