28 Nisan 2011 Perşembe

ANNELER GÜNÜ

Yaklaşan anneler gününde annelerimize şimdiden ne alabiliriz diye düşünmeye başladık bir anne olarak söylüyorum gerçekten anne olmak farklı bir duygu allah herkese anne olmayı nasip etsin :))
hep duyardım anne olunca anlarsın derlerdi... Gerçekten öyle anne olunca annemin kıymetini daha da çok anladım çok zor bir görevmiş annelik çok fedakarlık isteyen kendinden birçok ödün vermekmiş... Ve anneler günü dışında herzaman annelerimizin kıymetini bilelim hergün anneler günüymüş gibi yaşayalım annelerimizi hiç üzmeyelim....
Burdan anneme onu çok sevdiğimi söylemek istiyorum.... VEEEE gelelim hediye seçeneklerine nevresimevi diye bir site var Taç markasının nevresimlerini bornozlarını indirimli fiyata ve aynı gün kargoyla hemen teslim ediyor.. Benim gibi belki nevresim hastası olan anneler vardır onlar için bulunmaz bir fırsat hadi sizde buyrun burdan bakın :)))





http://www.nevresimevi.com/

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...